In need of some polish

The razzle dazzle of life

it’s a cold cold night februari 16, 2010

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 12:05 e m

Känner mig smått oinspirerande, har lyckats dra på mig min första förkylning på typ två år. Med tanke på att mitt immunförsvar brukade vara förjävligt så har det nu skyddat mig i två år så jag tänker inte ens klaga. Stör mig bara på att jag missar föreläsningen i kvalitativ metod med den nya lektorn idag. Eller för att vara ärlig, kanske inte stör mig så mycket egentligen, mest att det känns som att man missar något. Yeah yeah, jag ska medicinera mig med Day/Night nurse nu och sen räknar jag med att vara på benen till torsdagens föreläsning! 🙂  Det ser nämligen ut att bli min sista föreläsning på två veckor eftersom nästa vecka ägnas åt frivilliga workshops. Jag har dels glömt att anmäla mig men sen kändes det lite meningslöst när jag ändå inte skulle kunna fullfölja på grund av Manchester resan nästa torsdag.

Ska kura ner mig i soffan snart och läsa lite med en filt och en katt på fötterna.

Har ni förresten tänkt på att allt prat om svininfluensan bara dog ut sådär? Eller så är det jag som inte läser tidningarna tillräckligt ofta längre…heh. Kan vara det också.

 

Kommentera

