In need of some polish

The razzle dazzle of life

RIP McQueen februari 11, 2010

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 11:15 e m
Tags: , ,

En av mina favoritdesigners har hittats död i sitt hus i London efter att ha tagit livet av sig. Jag brukar bry mig föga om kändisar som avlider men det här känns otroligt tråkigt då jag har beundrat hans arbete länge. Surfade in på de engelska tidningarnas hemsidor men även aftonbladet (vars artikel ni hittar här) för att försäkra mig om att det var sant och inte bara hittepå som cirkulerade på nätet.

 

One Response to “RIP McQueen”

  1. Pelle Says:

    Ja usch vad tragiskt att folk jämt uppmärksammar dessa kändisar som tar livet av sig men när en vanlig medborgare gör det samma nämns inte ett enda ord.Vilket händer dagligen även i lilla Sverige.Fy fan rent ut sagt vilket lismeri. :/


Kommentera

