In need of some polish

The razzle dazzle of life

Manchester? februari 1, 2010

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 12:49 e m
Tags:

Det verkar som jag ska till Manchester i slutet av februari. Weird. Leker resebyrå och klickar runt och fixar, någon som varit där och har lite tips? Vad gör man där? Jag kommer bara ihåg killen från Manchester som jag träffade och bara förstod hälften av vad han sa!haha

 

4 Responses to “Manchester?”

  1. M Says:

    Oh spännande! Jag är också riktigt res sugen!

  2. M Says:

    Hahaha nä men det är ju bra! 😀
    Ja, jag hoppas att det blir det. Får se hur det blir med pengar, kanske inte så hemskt lönt om man ändå ska till USA sen. Men ändå. Hade varit väldigt skönt och roligt!

    Ha ha ha ha råkade backa in bilen i en gatlykta så baklyktan och stötfångaren pajades så nu måste jag betala självrisken på det. It SUX. Så nu vet jag inte ifall jag har pengar kvar 😦 Men vi får se, jag ska köpa mig en trisslott! 😉

  3. Jenna Says:

    M!!! såg precis din kommentar om bilen, din stackars sate! fy fan vad störigt att behöva betala det! blev det dyrt? du har mitt STORA medlidande iallafall 😦

    ska på handledarkurs med min kompis på måndag, he he he hon ska köra med mig en del. ska bli MYCKET intressant!;) men nu ska jag komma igång iallafall och det känns tra la la la la….HÄRLIGT!:D

  4. M Says:

    Nja självrisken ligger på 1500 så de var OK , det täcker allt. Hade kunnat vara värre! Fyfan! Men ingen blev arg som tur var, pappa kunde inte säga nått för han körde rakt på sin körlärares bil fem dagar efter han tagit körkortet när han var ung 😉

    Angående polisregisterutdrag.
    Jag gjorde samma som dig när jag skulle praktisera på dagiset haha. Min studie vägledare ville att jag skulle göra det.. så då var det gratis ja!

    Men detta är för att få jobba utomlands, så det var lite skillnad! hihi.
    Står på pappret som man ska skicka in –

    ”begäran om utdrag ur belastningsregister..blablabla för att kunna ta till vara sin rätt i ett främmande land eller att få tillstånd att resa in, bosätta sig eller arbeta där”

    Så kostar det 172 kr. Fattar inte varför, de kunde väl med få varit gratis..


Kommentera

