In need of some polish

The razzle dazzle of life

skilda världar januari 31, 2010

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 8:18 e m
Tags:

I fredags så träffades vi hemma hos Elin för tedrickande, fika och Skavlan. All good. Sen läser jag att min vän Victor ska träffa Kevin Costner och intervjua honom. Snacka om skilda världar. Han var nog den jag umgicks med mest när vi bodde i London, sprang på indieklubbar, åt lunch och avhandlade kärleksämnen mest hela tiden. Vi flyttade hem till Sverige igen med några månaders mellanrum, jag till Hässleholm för att plugga och han till Kalmar för att jobba på Barometern. Vad har hänt därefter? Jag pluggar fortfarande och bor kvar i min bostadsrätt i Hässleholm, Victor flyttade till söder i Stockholm och via Aftonbladet och Expressen som nöjesjournalist jobbar han nu på TT Spektra. Aningens skillnad i livsstil och upplevelser!haha Jag är tacksam för vad jag har och för vad jag har upplevt så här långt men ibland så får man lite perspektiv på livet. Som när någon intervjuar Kevin Costner eller Quentin Tarantino medans jag sörplar te iförd jeans och knut.

Här har ni Victor när han var på besök

 

Kommentera

