In need of some polish

The razzle dazzle of life

A little message to you januari 29, 2010

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 10:01 f m
Tags: , , , ,

via We heart it

Det känns i hela kroppen att det blir en bra dag idag. Fredag och jag är ledig. Haft väckning- och piska iväg- duty idag av brodern så jag var uppe okristligt tidigt. Nu så här i efterhand så är det otroligt skönt att ha kommit upp innan 10 en ledig dag. Jag vet inte vad det är med mig, jag är så sjukligt trött hela tiden, vintern tar väl ut sin rätt på mig. Ärligt talat, är det inte dags att snön smälter bort nu och vårsolen tittar fram?

Skulle egentligen till Moderna Museet i Malmö idag med Elin och Frida men eftersom CSN är störiga så blir det inga sådana extravaganser för mig denna helgen. Ikväll ska vi bara hänga tror jag föutom Vesslan och Chrisse som befinner sig i Paris idag!ahhhhhh denna avundsjuka!haha jag vill också till Paris nu! Annars blir det nog inte så mycket i helgen. Ullan och Stefanovic har fest imorgon kväll men än en gång så ska jag bli hemma så det blir nog en väldigt lugn helg för min del.

Har jag förresten sagt att jag ska ta tag i mitt förbenade körkort nu? Var sjukt seriös för flera år sedan innan jag tröttnade totalt och lade ner projektet men nu börjar det brinna i knutarna. För att vara på UH så behöver jag körkortet snarast och detsamma gäller i mitt framtida yrkesliv så det är bara att bita ihop nu och göra det här. Förhoppningsvis går det snabbt och smärtfritt, mognat som förare och allt det där!haha Iallafall så har min fina Karin erbjudit sig att vara min handledare så nu är vi inbokade på introutbildning 8 februari. Exciting!

Jag lyssnar inte på hiphop i allmänhet men idag så är det en sån dag. Nu skakar vi rumpa och inleder den här dagen.

 

Kommentera

