In need of some polish

The razzle dazzle of life

Music when the lights go out januari 10, 2010

Filed under: Musik — Jennifer @ 5:29 e m
Tags: , ,

Praktiken är härmed över och mitt liv är tänkt att återgå till dess forna form vilket både känns befriande (tidsmässigt och socialt) men också oerhört ångestfyllt. Det känns som det jag har gjort det senaste halvåret är det mest meningsfulla (för både mig själv och andra) som jag har gjort sen jag började studera. Men ett år kvar till examen nu. Pepp. Först ska vi överleva en vår med Sven Erik och vetenskaplig metod samt c-uppsats för att till hösten sen läsa valbar kurs på avancerad nivå. Then…Finito!yaaay! We can fix it!

Mina vänner är nere i Malmö ikväll för att se Peter Doherty, min hjälte, mitt hjärta…aningens avundsjuk men har sett honom några gånger förr och det är okej. Ibland blir man bara ledsen över all denna talang som missbrukas så hårt.

 

One Response to “Music when the lights go out”

  1. Sofia Says:

    nu i bakningspausen passade jag på här, att lyssna och kolla på dessa videor tu. och WOW, det var redigt bra! lite aha-upplevelse. lite polett-upplevelse. jag borde aldrig bli förvånad, din smak är ju… utmärkt! oklanderlig. framför allt den första videon är ju underbar! fint framförande (okej, fel ord kanske, tänker spandex och kråsblusar. snackade vi inte om detta? viktorianska…?). hursomhelst, den gule kan! obsessar du fortfarande eller har det varit övergående förtjusning?

    och du. imorgon är det skola. ny skola. jag är livrädd! liiiiivrädd i tell you! spännande, men livrädd!!! hiiiielp.

    hoppas allt är bra med dig uppe i häzzlehazzle.
    PUSS och kram!


Kommentera

