In need of some polish

The razzle dazzle of life

my purple shoes will not see the day in many many many months december 15, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 2:16 e m

Det snöar, på riktigt. Stora jävla flingor vräker ner. Jag tänker inte gå ut idag. Borta är min fina höst och nu är det dags för smärta-i-näsbenet-kyla på riktigt. Jag gillar det inte.

Eftersom jag har som ambition att inte lämna lägenheten förrän kvällningen när jag antagligen måste kapitulera och springa ner och handla mat så ska jag försöka ta tag i lite saker här hemma. Fick hem ett bord igår som är alldeles för stort för att förflytta ut i köket (eftersom jag var clever nog att montera det i vardagsrummet) så det är bara att montera ner det igen o släpa ut det där. Det gamla bordet behöver åka upp på vinden med en massa annat junk som jag inte behöver för tillfället och mina blommor börjar se hängiga ut efter att jag eldat på med värme i elementen i ett försök att tolerera kylan utanför så jag får väl ge dom lite uppmärksamhet också. Har tvättid senare i eftermiddag också så det finns potential för att mycket ska bli gjort! Åhhh just det! Saffranskusar skulle jag också kunna baka…och arrangera om i bokhyllan som irriterar mina ögon dagligen. Yeah.

Jag undrar var min digitalkamera har tagit vägen? finns inte att finna, mycket mystiskt.

 

Kommentera

