In need of some polish

The razzle dazzle of life

well lookie däär december 7, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 7:22 e m
Tags: , ,

Måndag och veckan har bara börjat men det känns som det blir en bra vecka. Fick tid idag att skriva till nästa veckas möte och blev nästan klar, känns oerhört skönt med flyt! Har en effektiv dag över huvud taget, har hunnit handla och städa efter jag slutat och nu väntar jag på att middagen ska bli klar innan Karin kommer över för att se på…uhm, någon del av Johan Falk filmerna. Minns inte vilken vi är på men det blir nog bra med det. And tomorrow så börjar jag inte förrän halv tre, sjukt lyxigt med sovmorgon.

Facebook är ofta störigt att gå in på med alla statusuppdateringar och inbjudningar till diverse skit men jag kan inte låta bli att roa mig lite åt följande länk som dök upp där min vän Victor figurerar på Linda Rosings blogg. Hah!

Det luktas som om maten kallar på mig i ugnen så au revoir!

 

Kommentera

