In need of some polish

The razzle dazzle of life

luftslottet december 4, 2009

Efter en lång dag på praktiken med mycket skrivande och telefonsamtal så tog jag en catnap för att sedan möte upp Karin och Johanna vid bion för att se sista delen i Stieg Larsson triologin, Luftslottet som sprängdes. Filmen var bra men som alltid ändrar de om storyn och detaljerna från böckerna och jag kan inte hjälpa att det retar mig. Mycket är utelämnat men den får godkänt så har ni sett de andra se den, men läs mycket hellre böckerna! Går inte att jämföra med filmerna i spänning och trovärdighet.

Ska snart upp igen för att bege mig hem till Andy och Therese och vänta på deras efterlängtade soffa som ska levereras nångång mellan 08.00 och lunchtid. Jag tycker det är så härligt när tiderna är så exakta alltid…ska bli trevlätt att umgås med världens bästa Keila hund iallafall, är nog lika ömsesidigt glada att se varandra!haha

 

Kommentera

