In need of some polish

The razzle dazzle of life

frosty december 2, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 4:47 e m

Well…oh! Jag gillar att jag är härligt skelögd på den här bilden, läskigt snyggt!;) kanske ska vara glad att det inte är bestående.

Har vintern anlänt nu månn tro? Fick en smärre chock när jag drog upp persiennerna imorse och såg ett lager av vitt puder på marken och frost på bilarna nere på gatan. Det är inte dags än! jag avskyr vintern med hela mitt väsen, det är kallt så det gör ont i kroppen, allmänna kommunikationer är ständigt försenad efter ”oförutsedda” snöfall, det är blaskigt och jag druttar i backen några gånger varje år på grund av den förhatliga isen. Låt oss inte förglömma det överjävliga ljudet av att gå i kramsnö, får rysningar i kroppen bara jag tänker på det. Det blir lite ambivalent för samtidigt så spritter hjärtat till av lycka och av det vackra i gnistrande vitt en solig dag.

Träningsvärken är ett faktum idag efter rundan igår och det var ett dumt drag att springa när jag fortfarande har ryggvärk då den inte direkt har blivit bättre men det känns bra att jag var ute igår iallafall.

 

2 Responses to “frosty”

  1. m Says:

    Vad är det som gjort att du har så ont i ryggen? Ryggskott ? :/

  2. m Says:

    Usch vad jobbigt, jag har (lyckligtvis) aldrig haft ryggskott men jag kan tänka mig att det gör fruktansvärt ont! Fy sören! Ja, jag har bestämt mig! The blir USA! Vill hamna i New York så håll tummarna åt mig så jag hamna där! Håller på med alla papper och brev och allt som man ska skicka in. Rätt mycket som måste fixas också, men det är det värt! =) Ja vi kommer till moster Belen när hon fyller år, tiden går läskigt snabbt. Känns som vi nyss kom hem från Filippinerna wah!


Kommentera

