In need of some polish

The razzle dazzle of life

å joggi joggi joggi december 1, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 7:49 e m
Tags:

Ni måste kolla in det här klippet från 1979, hysteriskt roligt!

Jag överlevde joggingrundan med bravur och förvånade mig själv! Kom runt slingan och det gick över förväntan. Förvånade mig att mina ben inte gjorde ont utan det var snarare andningen som var problemet, jag behöver definitivt öva upp flåset och lära mig nån form av andningsteknik om jag ska fortsätta med det här. Har nu stått i duschen en halvtimme o njutit av värmen medan hårinpackningen verkat och ska strax ner och ta upp tvätten och sen iväg. Hoppas ni har en fin kväll därute!

 

Kommentera

