In need of some polish

The razzle dazzle of life

voltaren my saviour, my king november 25, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 6:04 e m

Jag blir knäpp. Idag på praktiken så smällde det till i ryggen lite efter morgonsamlingen och det gjorde så in i helvetes ont att jag såg stjärnor, jag tycker inte om att mesa och brukar ignorera diverse krämpor och bita ihop men det här gick inte. Någon timme senare fick jag gå hem för jag kunde inte röra mig utan att det kändes som nån körde knivar rakt in i ländryggen på mig. Jag gick och kved, torkade tårar och småskrattade för mig själv när jag kröp hemåt. Tanken på hur det måste sett ut vill jag inte ens tänka på!haha Fick mamma att köra iväg med mig och handla lite förnödenheter från apoteket så nu hoppas jag på lindring SNABBT! har inte tid eller lust att vara hemma. Ikväll har vi bokade bio biljetter, jag ska fan dit även om jag kanske behöver lite assistans när jag ska ta mig därifrån och har suttit stilla i 2 timmar!hehe

Ha en trevlig kväll

 

 

One Response to “voltaren my saviour, my king”

  1. m Says:

    hej! Ja och det hjälpte faktiskt väldigt mycket att prata med dig! 🙂 Jag har tänkt på detta varje dag sen dess. Jag tror att jag kommer bli väldigt självständig om jag gör detta och det vill jag! En utmaning helt enkelt 🙂 Så jag har blivit ännu mer säkrare och bestämt mig för att skicka in papperna som jag lagt ner min själ på dom senaste dagarna. =)


Kommentera

