In need of some polish

The razzle dazzle of life

cause I’m sad november 14, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 1:43 f m
Tags: ,

Någon jag älskar mår dåligt och det gör ont i hela mig. Jag vill kunna svinga mitt magiska spö och ta bort alla sorger och all smärta men att stå handfallen och inte kunna göra någonting konstruktivt driver mig till lättare vansinne och det gör så ont, så ont i bröstet på mig. Må bättre snart, jag överlever inte utan dig.

Jag hade glömt den här låten med David Gray men när smärtan härjar i mig så är det som om de gamla gråt&smärta låtarna pockar på min uppmärksamhet och begär att jag lyssnar. Den är vacker iallafall och jag tycker ni ska trycka play och ta hand om alla som står er nära där ute, vi vet inte hur länge vi har varandra.

 

Kommentera

