In need of some polish

The razzle dazzle of life

A cat tribute november 7, 2009

Filed under: Nosprytt — Jennifer @ 12:17 f m

Mina hjärtan har fyllt år i dagarna och som den catlady jag är så tillägnar jag detta dom. Kan inte fatta att de har varit i mitt liv i snart två år redan, kan inte komma ihåg hur livet var innan dom  kom och här var tyst, pälslöst och opersonligt.

ralf12veckor

Ralf 12veckor och nyss hemkommen

stiligralf

Ralf 1 år

ralfmat

Ralf 2 år och ca 7 kilo senare

mercy3ar

Mercy 3 år och nykommen till mig

mercyliggande

Mercy 4 år

mercysovande

Mercy nyligen.

Det är två vitt skilda personligheter som bor hemma hos mig.

ralfgycklare

ralfsur

Gycklaren, clownen, pajasen…och surgubben

mercybus

mercyprinsessan

Busfröet och prinsessan

 

One Response to “A cat tribute”

  1. Henrietta Says:

    Grattis till födelsedagsbarnen!!
    Kram Henrietta


Kommentera

