In need of some polish

The razzle dazzle of life

Hey morning oktober 19, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 10:18 f m
Tags: ,

Måndag morgon, jag är ledig och livet leker. Mercy ligger i min benkrök och solar magen i morgonsolen och jag gör mig redo för brunch. En flabb med kaffe och två pannekagor så är jag nog på gång igen. Har tvn på i bakgrunden och MTV spelar nån poppig slinga som jag med viss tveksamhet accepterar som bakgrundsljud för min morgon. Tur man har Spotify och YouTube då så man kan byta ut det mot något som passar mig aningen bättre, som det här.

Älskar älskar älskar White Lies och deras version av Kanye Wests Love Lockdown räcker långt för mig. Det är något med hans röst, aningen monotom men på höjden…åh på höjden…vackert.

Cecily är i antågande så det är bäst jag får fart och kokar mitt kaffe och äntrar duschen. Jag tror det är blommig klänningsdag idag, det känns som det. Det och pölseröda strumpbyxor kanske?

 

2 Responses to “Hey morning”

  1. Jenny Kristiansson Says:

    Jätte bra låt, ska kolla upp White lies. Tack för tipset!

    Jenny/(Stefans barndomsvän från Skivarp.)

  2. Hejsan gumman! Läget? hur går det med skolan. Ni måste snart komma och hälsa på. Blommig klänning och röda strumpbyxor låter jättefint, vill se!!!! puss


Kommentera

