In need of some polish

The razzle dazzle of life

if i close my eyes i can dream oktober 11, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 10:42 e m


if i close my eyes i can dream, originally uploaded by smlostluv.

Varit på praktikplatsen mellan 09.00 och 22.30 idag. Jag är trött och ska snart lägga mig och ser verkligen fram emot två dagars ledighet nu, ska bli så härligt att slippa höra väckarklockans envisa ringande i den tidiga morgonen. Måste bara tipsa om mina nya dojjor. Köpte dom förra veckan, ett par chokladbruna Shepherd stövlar. Helfodrade med lamm ull och mina kära vänner, det är som att komma till paradiset. Det är så mjukt och så varmt och skönt att det knappt går att beskriva, jag vill aldrig ta av dom igen. Att återgå till platta ballerinaskor vissa dagar är med stor bävan. De är inte särskilt snygga dock, det kan jag inte påstå, påminner mig om koklövar men jag kan bara inte bry mig…a small price to pay for total comfort! Känns som att gå runt i inneskor hela dagarna och jag välkomnar de kalla vinterdagarna med mina drömmar på fötterna

 

Kommentera

