In need of some polish

The razzle dazzle of life

Söderåsen oktober 10, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 10:36 e m


Skäralid 1, originally uploaded by Lars Odemark.

Min helg spenderas på praktiken och det känns helt okej. Blev tillfrågad om jag kunde jobba dagtid idag istället för kvällen och vilket lyckodrag det blev, största vinsten var att jag slapp se på Sverige-Danmark matchen som jag misstänker att jag hade fått tvångstitta på annars men också för att vi har haft en så fantastisk dag idag. Vi bestämde oss för en utflykt och susade iväg till Söderåsens nationalpark och Skäralid. Breathtaking! Har man glömt hur otroligt vacker den skånska naturen är och hur fin hösten kan vara så rekommenderar jag starkt en tur dit.

Kvällen har spenderats med Karin och en bra film, Blown Apart tror jag den hette med Michelle Williams och Ewan McGregor. Hennes man och barn dör i en terroristbombning på Arsenal stadium i samma stund som hon är otrogen med en annan man och handlar om tiden efter. Lookie lookie!

Ska snart tuta i säng för imorgon har jag ett killerpass mellan 09-22.30 och har inte planerat att ha en Benicio del Toro dag med stora mörka ringar under ögonen. Night kids!

 

Kommentera

