In need of some polish

The razzle dazzle of life

jens crush oktober 4, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 11:35 e m
Tags: ,

När jag var yngre hade jag en crush på Jens Lekman, hans  låtar spelades på repeat och hans awkwardness var så fint och jag visste ingen finare än han. Av en händelse kikade jag in på hans smalltalk idag och såg att han fått flera av sina låtar med i Drew Barrymores nya produktion ”Whip it!” och jag var tvungen att hänge mig några timmar åt mina gamla plattor. Känns extra passande kalla, blåsiga, rusk dagar som denna.

 

Kommentera

