In need of some polish

The razzle dazzle of life

Goodmorning oktober 2, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 10:00 f m

ralfsur

Liksom Ralf är jag trött och med halvöppna ögon. 5 dagars ledighet stundar och jag kan knappt fatta att det är sant. Hur mycket jag än älskar min praktikplats (och det gör jag verkligen) så ska det bli obeskrivligt skönt att vara ledigt och få sova ut och vila hjärnan lite. Har märkt att jag inte blir så fysiskt trött men desto mer psykiskt trött och att få koppla bort det i några dagar nu…unbelievable!

Ska träffa Cecily senare idag och Andys födelsedagspressie ska inhandlas. Ikväll blir det friday mys framför tvn..här ska det varvas ner!

 

Kommentera

