In need of some polish

The razzle dazzle of life

In between september 1, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 11:14 e m
Tags: , ,

lindexfrillyshorts

Jag behöver investera i lite underkläder. Mina La Senza börjar tappa sin charm även om jag fortfarande är halvkär men herregud, visst behöver jag lite underkläder från Lindex In Between Collection? Spetsar, frill och gammeldags! Jag höll på att svimma av kärlek när jag såg frilly shortsen ovan. Så fint under en klänning att det nästan inte hade gjort något om vinden tagit tag och lyft kjolen för att blotta dom här. Jag vet kära läsare, it’s not for all men jag föddes tant och jag älskar’t!

lindexfloralwear

 

Kommentera

