In need of some polish

The razzle dazzle of life

Fantomskrivare sökes augusti 24, 2009

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 11:23 e m
Tags: ,

Någon som känner att de vill agera fantomskrivare till mig? någon? haha är så sjukt trött på den här pressen jag sätter på mig själv att prestera bra, igår natt kunde jag inte somna utan låg och hade olika formuleringar skramlande runt i huvudet fram till fyra snåret. Not good. Porrgrejen ska vara inne på fredag och hur långt har jag kommit? Plöjt litteraturen, sökt upp mer litteratur, förbannat datagubben några gånger, formulerat frågeställningar och gjort mina nördiga mindmaps samt strukturerat upp de olika kapiteln, men faktiskt skrivit något konkret? inte ett jädra skit! Det bara låser sig och när jag väl känner att jag vill skriva något då har jag inte tillgång till någon dator och mina anteckningar börjar bli röriga i skrivblocket för mig, så pass röriga att även mina tankar blir röriga och jag glömmer min ursprungliga tanke och fastnar i dom där snåren utan att ha präntat ner mer än ett par ord. Fredag? skojar ni med mig eller? Jag hoppas, ber och bönar att min dator är klar för avhämtning imorgon så jag kanske kan få mer gjort och bli lite mer effektiv. Var bara på rent nåder och än en gång, bönande, som jag fick sno Mikes nu i några timmar under natten när han, som de flesta normala människor med funktionella liv, sover. Härligt. Så, en fantomskrivare utan eget liv och vilja med fingrar som bara flyger över tangenterna och förmedlar fina ord? hehe

Var på bio igår med flickorna och såg Sommaren med Göran. Har ni lika dålig humor som jag och om inget annat kan roa er åt ansikten eller tonlägen, se den. Lite av en skrattfest.

Är det tisdag imorgon? Vet inte om jag har en tvättid eller inte, vet bara att det vore i grevens tid. Mina hopkok av kläder börjar bli lite av en parodi. Idag började vi dagen med svarta höga shorts från Monki och svart linne ackompanjerat av ett blingbling halsband, detta bars fram till halv fyra snåret då vi snajda om till min svarta spetskjol, linne och rysch-rysch cardigan för fikan med Anja och nu på kvällen avrundar vi med ljusa 70 tals jeans som är höga i midjan och med färgfläckar (yep, mina målarbyxor, så fula är dom) tillsammans med linne och cardigan. HOT? inte precis. Få mig inte att börja på gårdagens klädval…tvättning snarast!!! det är det enda rätta.

Hittade ett par skor från Hush Puppies innan idag som jag kanske måste äga. Har 50% rabatt så det hade fått ner dom till ett rimligt pris av 500kr…får se hur magiska de fortfarande ter sig om några dagar. Väntar på mina fina creme-svarta från ebay.

Imorgon kväll så blir det intensivt skrivande från arla morgonstund (hö hö hö vem försöker jag lura) och under dagen för att avrunda dygnet hos Johanna och Christoffer tillsammans med Karin och Elin för samkväm och SYTYCD.

Nu ska jag försöka vara produktiv i någon timme. Sov gott hjärtanen.

 

Kommentera

