In need of some polish

The razzle dazzle of life

heter han gösta? augusti 22, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 3:56 e m
Tags: ,

Saturday.  Överlevde presentationen igår med blotta förskräckelsen, gick så hyfsat det nu kunde med tanke på hur skärrad jag var innan. På kvällen körde vi för att lämna min dator på reperation, det låg utanför Kristianstad och min ”kära” styvfar Häns körde. Låt oss säga som så att det var som en dålig kopia på Vi hade iallafall tur med vädret. Han fick för sig att ta ”genvägar” dit vilket blev lite av ett skämt, han var tvärsäker på att han hittade, mamma var irriterad, kartan åkte upp och jag satt och tuggade fragda i baksätet ungefär. Helt jävla sjukt. Varför göra sig besväret när det finns en väl fungerande väg dit? istället var vi ute i ingenstans…han körde dessutom som en jävla cykeltjuv på dessa småvägar och jag vet inte hur många gånger hela jag skrek inombords ” jag kommer att dö här och nu och jag vill inte dö tillsammans med dig” samtidigt som jag försökte bibehålla ett yttre lugn. Drama queen javisst. Som hämtat från den här videon:

Spenderade kvällen hos Andy och Therese igår tillsammans med Mike. Hade filmkväll och svullade som sig bör. Mina bröder är veklingar, de somnade hela tiden! Last man standing!hahahahaha Vaknade imorse och kilade över till Karin för lyxfrukost med henne och Anna. Städat lite idag, storstädningen förra helgen är ett minne blott, skulle kunna tro att där bodde tre svettiga stökiga tonårspojkar i min lägenhet som där ser ut nu när jag bara har varit hemma och läst en vecka och värre lär det ju bli nu när jag ska skriva en vecka så tänkte det var bäst att röja lite innan dess. Imorgon blir det hem till Falk på middag, very nice indeed.

Vad gör ni i helgen?

 

Kommentera

