In need of some polish

The razzle dazzle of life

av uppskjutande karaktär augusti 21, 2009

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 10:00 f m
Tags: ,

Ho ho ho fredag idag och presentation av våra paper ämnen idag i skolan. Börjar två och vilken jäkla tur med tanke på att jag inte är klar med nånting! Har svårt att ta mig igenom den sista delen i boken, när Ralf la tassen mot min kind och låg alldeles nära igår natt så kapitulerade jag och stängde boken för att gosa med hans mage istället och somnade sen därefter. Utan att vara klar. Hilvede. Jag får helt enkelt improvisera idag men fem minuter? det ska jag väl ändå klara? Tycker det är skönt att jag hamnat i den minsta gruppen (kropp och reproduktion) iallafall så jag slipper typ trettio par ögon på mig när jag står där och stammar. Stå inför en större grupp människor är aldrig en höjdare men de här känns ändå ganska okej att stå inför, på ett helt annat sätt än i min socionomklass där man vet att en del är ute efter att sätta dit varandra.

Hmm, borde antagligen formulera min frågeställning och repetera en kort resumé för mig själv nu istället för att ägna mig åt morgonsurfen. Ah! förresten! jag har tagit kontakt med en kille nu som ska fixa min dator så vem vet, har jag tur så är han snabb och fixar den så den är klar under veckan som kommer!! yiiihaaa cowboy! Bye lovelings! Ha en bra dag!

 

4 Responses to “av uppskjutande karaktär”

  1. Sofia Says:

    HEJA HEJA HEJA HEJA!
    hoppas det gick bra! gick det bra?
    du är ändå bäst. förstår du kapitulerade för ralf. den söten.

    och hoppas vi ses snart igen. kanske när man skaffat nytt skånekort när skolan börjar. kanske det kanske. 🙂

  2. Jennifer Says:

    Tack tack tack min kära! det gick bra minsann, eller bra och bra…hehe efter omständigheterna funkade det iallafall!;)

    hur har du det? och du, jag kan inget annat än att instämma, vi måste ses snart! du är saknad! kanske innan min überambitiösa praktik börjar med killer-tider?

    Puss

  3. Sofia Says:

    godmorgon grynet mitt! du ägde nog, såsom ungdomarna säger idag. mentalt mellanfinger upp till läraren. (eh, men du kanske gillar läraren…)

    usch du, jag är litta orolig för hösten (men icke glömma tidig höst som vi kom fram till. den är fin!), med kandidatkurs som jag inte vet vad den leder till, egentligen. hur har du det själv? läste du skulle skriva en vecka, det var värst! äre porren? 😀
    åh, du är söt, du är också hemskt saknad!

    när börjar killerpraktiken din? min skola börjar om 8 dagar tror jag det blir. guuuuulp. vi hörs och bokar in nåt vetja!

    PUSSPUSSPUSSPUSS
    morgonkaffe+vidare på morgonsurf nu.
    hoppas du får en fin, solig söndag raringen!

  4. Jenna Says:

    Räds ej min kära, vi tar oss an hösten tillsammans! du får vara precis hur bitter du vill och vill du så kan vi kollektivt räcka finger mot vädergudarna från balkongen!:-D

    Får lite sympatiångest med tanke på din kandidatkurs=uppsats! ahh pretto pretto! fyyyy! du klarar det, du överlever och gör det med lysande resultat!

    Visst äre porren som gäller, härliga grejer :-/ jag är något kluven. Ska bli skönt att lämna det ifrån sig på fredag vid lunch. Börjar killerpraktiken (låter som jag ska praktisera hos lönnmördarfirma…tänk! jag ser framför mig hur jag fått börja i liten skala, jag tror jag hade varit en naturbegåvning!haha) den 7:e sep men veckan där innan tror jag att jag ska vara inne i skolan en dag bara, tisdagen men hur ser din vecka ut? full rulle från start? hade kunnat mötas upp en dag där annars?

    Puss puss
    tant jennifer


Kommentera

