In need of some polish

The razzle dazzle of life

goodnight augusti 19, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 11:35 e m

Jag är upprörd. Kollade på SYTYCD innan och vad i helvete?! Den där lilla jävla dansande milkshaken Evan är kvar…han hängde inte ens löst!! Vad är det för några dumma amerikaner som sitter och röstar på honom? Om vi förbiser det faktum att han är provocerande ful med ögon som sitter långt ut på huvudet och sluttar som på en hammarhaj så kan man fortfarande inte bortse från att han knappast är den bästa eller ens en av de bästa dansarna som är kvar. Jag är mycket upprörd. Jag tror inte jag kan hantera om han blir kvar i finalen och en av de andra två åker ut mot honom. Mot honom!!! Vansinne!

Spenderat dagen med Petra Östergrens Porr, horor och femininister. Måste hinna klart innan fredag. Något stressad, en väldans tur att inte paper:t ska vara klart på fredag också för det finns inte en chans i världen. Imorgon kommer familjen hem från sin månadslånga semester och jag känner mig något distraherad. Börjar få ont i halsen också, ingen bra prognos inför helgen.

Invigde min nya sjal idag…mmm den är så fin och len att man bara vill vira in hela sig i den och dö en aning.Behöver fler, typiskt, jag som hade avvänjt mig från sjalberoendet. Plattade förresten mitt hår igår och vilken skillnad! Har inte gjort det på flera månader och hade glömt hur fint det faktiskt är. Ser så ovanligt…välskött och mer groomed ut. I vanliga fall står mitt hår åt alla håll men nu ligger det slätt och glanigt mot mina axlar och det är så väldigt mycket längre än vad det sur ut att vara i mitt vanliga burr. nice! men vem orkar fixa det varje morgon?

Ska lägga mig nu så jag kommer upp tidigt imorgon och kan kila över och möta dom när de kommer hem.

 

Kommentera

