In need of some polish

The razzle dazzle of life

the winning horse augusti 10, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 6:53 e m
Tags: , ,

Skorna är mina! ha ha ha Jag satt och kollade hur sekunderna tickade ner till dess att auktionen gick ut, my kinda sport!haha Härligt, nu kan jag snart lämna hemmet för att besöka affären och handla hem lite mat om jag inte känner för att äta filmjölk till kvällsmat också, har nämligen lovat bort min köttfärssås till Andy imorgon.

Hittade förresten den här bilden på oss när vi var små och precis hade flyttat till Vinslöv. Rätt så kul. Hittade en massa andra roliga bilder som jag kanske lägger upp här allt eftersom jag orkar lägga in dom på datorn.

jaggoldenandy

Fick ett mail idag från Henrietta som har S*Pysslingens där jag köpte Ralf ifrån och hon efterfrågade bilder och en rapport som hon skulle använda till sin hemsida över gamla kullar. Kattkvinnan i mig kom genast fram och jag är rädd att stackars Henrietta fick lite mer information än vad som efterfrågades!haha

Nu mat.

 

Kommentera

