In need of some polish

The razzle dazzle of life

don’t you let me go tonight augusti 10, 2009

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 1:07 e m
Tags: , , ,

Good afternoon mina vänner. Idag ska vi ägna oss åt ytligheter, materiella ting för att vara mer precis. Idag hämtade jag min nya kamera, ett vackert svart kamera hus som passar perfekt ihop med mina objektiv och filter. Härligt! Glömde så klart att köpa nya batterier så får göra det senare idag när jag med gott samvete kan lämna lägenheten igen efter lite produktivitet.

Har som ni kanske vet en viss sko och väsk fetisch som så många andra tjejer, ytligt och stereotypt som fan men ofrivilligt så iallafall. Hittade ett par fantastiska som hade gjort sig så bra i min skosamling.

skor

Perfekta och jag har lagt ett bud på dom från ebay. Creme och svart är en sån fantastisk kombination och en rosett och klack och…ja, misstänker att de kan vara hårda att gå på och glappa i hälen om jag har otur och hamnar mellan två storlekar som med mina brouges men som sagt, de hade gjort sig bra i höst garderoben. Lite smärta får jag tåla om det nu blir tal om det, planerar inga långpromenader i högklackat i vilket fall. Tycker det är lite tråkigt för mina finaste dojjor är ju mina pumps och de har jag i princip aldrig anledning att använda eftersom de verkligen INTE passar sig i skolan och när jag någongång går ut så känns det som tillfället är för dressed down för att det ska vara lämpligt. Håll i minnet att vi befinner oss i Hässleholm. I London var det närmast märkligt att gå ut i flats, majoriteten springer runt i pumps dag och natt och emellanåt så möttes man av en man med sin tjej på ryggen och klackskorna i handen!haha Nog om detta.

Jag bör återgå till tentaskrivandet, det mest bedrägliga med det hela är att jag i princip har skrivit allt, det är det där finputsandet som återstår och jag bara ORKAR inte, känns som det kommer gå fort samtidigt som jag vet att det är det här som tar längst tid för mig. Måste bli klar idag/natt eller imorgon förmiddag för på onsdag är det inlämning och jag måste springa över till andy imorgon och skriva ut det eftersom min skrivare har bestämt sig för att haverera. Jag tror jag har ett elektromagnetiskt fält runt mig som stöter bort all elektronik från mig och allt slutar fungera… Ska försöka kila ner till Madrix och träffa Elin en stund också och imorgon är det Malmö som gäller och Sofia. Härligt. Vi säger så så länge.

Lykke Li’s bedövande vackra Tonight

 

2 Responses to “don’t you let me go tonight”

  1. Sara Says:

    Tack vännen för dina fina ord! Måååååånga kramar!!

  2. lindah Says:

    hoho… ja vet, de svartvita manolosarna ar min drom!!!! ahh.. jag har det sa bra har sa. var i NYC och shoppade i helgen. Traffade grabbarna en snabbis ocksa!! livet e underbart! inte min typ av skor du vill ha dar =P van du??


Kommentera

