In need of some polish

The razzle dazzle of life

En tax som heter Duga augusti 9, 2009

Filed under: Nosprytt — Jennifer @ 11:43 e m
Tags: , , ,

I helgen har jag haft fint besök i form av det senaste tillskottet till vänskapskretsen, paret Penissons taxvalp Duga. Himla trevligt tyckte jag och fruktansvärt roande att se mina katters reaktioner. Trodde att Ralf skulle vara lite tuffare men hälsade tveksamt innan han fick panik och bosatte sig på en köksstol under bordet och stannade där hela tiden. Mercy trodde jag skulle vara direkt elak men hon iakttog mest det där underliga som sprang runt i hennes hem, tuggade på hennes leksaker och låg i hennes säng. Hon satt hela tiden med och bevakade honom men utan att gömma sig som den där fegproppen Ralf!haha Ralf som är ca 3ggr så stor som den lilla taxvalpen!!! Sjukt söt är han iallafall och jag är inte nådigt avundsjuk.

Duga

Duga

dugasover

Duga och husse Penisson däckade i sängen efter en hård natt.

Det har varit jättefint att ha dom på besök och idag så tittade även Karin och Elin in. Gjorde amerikanska pannkakor med maple syrup och bär, drack kaffe och hade det allmänt trevligt. Så här fina borde alla söndagar vara och jag är något tacksam att de kom och räddade mig från tentaskrivandets tvång. Hade inte kunnat slappna av om jag vetat att jag borde skriva på den men nu hade jag ju en fullt giltig ursäkt.

När familjen gått så tittade mina djur ut för att efter en del klagomål falla i dvala.

mercysover

Mercy

ralfsover

Ralfie

 

Kommentera

