In need of some polish

The razzle dazzle of life

morning folks augusti 8, 2009

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 12:02 e m
Tags: ,

Intagit frukost och avklarat morgonens samtal. Planerat att börja skriva på hemtentamen nu, satte mig vid köksbordet och började spela M.I.A vilket tydligen inte är populärt i det här hushållet. Ralf kom inrusande i vild panik och wah wah wah:ade så som han låter när han är sur.haha. M.I.A ligger tydligen inte högt i kurs där, Magic numbers funkade bättre men fan, jag tycker inte dom är särskilt inspirerande men vad gör man inte för katten? haha

Pratade med Andy innan och jag är aningen upprörd, min mindre roliga styvfar har gått och köpt ett hus nu medan resten av familjen är borta och står i begrepp att sälja deras lägenhet. Jävelen! Jag tycker det är sjukt obehagligt att se deras hem ute på nätet till försäljning. Särskilt med alla fula inredningsval!haha  Något komiskt iallafall att tänka mig honom försöka göra hemmet inbjudande och representativt för fotografen!hahaha Tycker mest att det är obehagligt att han tar beslutet själv och att mamma inte är hemma.

hahahaha sitter i mitt köksfönster och skriver och vad ser jag just nu om inte Träapan passera med solglasögon alla flugmodell, tight mot huvudet! hahaha

Det känns som en bra dag idag. Nu får jag nog kicka igång skrivandet så jag hinner lite innan Elin kommer ikväll. Adieu.

 

Kommentera

