In need of some polish

The razzle dazzle of life

who are you stephanie r? augusti 6, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 5:00 e m

Ibland kan man undra vad det är för människor som surfar in på ens blogg. Såg att någon hade blivit hänvisade hit efter en sökning på den amerikanska sidan 123people.com efter en Stephanie Roarh?! Kul att hamna på min svenska blogg då!höhö Men visst är det konstigt när man börjar fundera på vilka det är som kommer läsa det här.

Var ett misstag att ta en paus från martin imorse, har varit ”utlånad” på kukNetlibrary nonstop sen dess. No access…jag misstänker att detta betyder en sömnlös natt för det är väl ingen flitig student som planerar att sitta uppe i den sena timmen? Då borde jag få tag i den iallafall. Fan att jag är så slapp, skulle matat igenom alla sidorna i förmiddags när jag hade den. Men allvarligt, vad är det för idiotiskt system?! om något ligger uppe elektroniskt på nätet…varför kan enbart en ha tillgång till det då? Förutsatt att man har access i form av användarnamn och lösen så borde väl alla kunna läsa det samtidigt? Är inte den vida världs webben i princip obegränsad i form av användare? Eller råkar Netlibrary och Lunds universitet ligga i en liten skrubb istället för vidsträckta kontinenter som alla andra sidor? Urbota skitdumt iallafall.

Lagat middag nu, storkok…mhmm I know, duktig flicka! hade vild panik i början när familjen rest bort och jag inte kunde gå ifrån min lägenhet och hem där iallafall när vännerna jobbade, (miljöombyte ni vet) stressade runt i lägenheten, städade, fixade och hade en massa projekt för mig (visserligen en rätt bra sak) men nu, nu nästan njuter jag av att vara för mig själv här hemma. Att spendera tid i mitt hem. I vanliga fall så blir jag stressad av att vistas innanför dessa väggar mer än några sammanhängande timmar men nu vill jag knappt lämna stället. Vi lagar mat, läser, plockar, skriver, bakar…ständigt Bob Dylan i bakgrunden. Jag vill aldrig att jag ska sluta känna så, det känns som jag får passa på nu innan praktiken börjar och då jag lär krascha i min säng så fort jag kommit innanför dörren!

 

Kommentera

