In need of some polish

The razzle dazzle of life

ljusning augusti 6, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 1:10 e m

Humörläget är nu bättre. Tagit en paus från Martin, har bara en tredjedel kvar av bokjävlen. Druckit två muggar chai te, ätit paulins kanelmüsli med filmjölk och fyra rutor marabou schweizernöt på det. Yeeah. Bokat biljetter till mig, vesslan, karin och mia till marilyn mansons konsert i november. Är ingen mörk dödsälskande person jag lovar, han är mitt undantag. Förflyttat mig från köksstolens tortyr mot min bakdel till sängens duniga mjukhet och laptopen på magen istället. Much better. Får mig att känna mig under mindre tvång och skolbänkens pekpinnar om duktighet och flitighet med studierna. Åh bästa av allt kanske, fick en avi genom dörren: min kamera har kommit. Inget fancy eller så men en analog slr kamera av märket canon som ska få stifta bekantskap med mina gamla objektiv som legat overksamma i ett skåp sedan deras hus dog för mig. Jag är aningen excited men tror inte jag ska göra någon utflykt till cigarrmagasinet idag för att hämta den, känner ångest inför Festival dax cirkusen nere på torget och att behöva frottera mig med vargprydda tshirtar, träbonnar, skrikande ungar i glassfläckade kläder och annat fä. Ja men vad säger ni? en ny dust med emily martin kanske? tror jag ska utnämna henne till veckans fiende…

 

Kommentera

