In need of some polish

The razzle dazzle of life

emily fucking martin augusti 6, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 10:18 f m

Fan. Fick precis ett mail om att Woman in the body nu finns tillgänglig för mig på Netlibrary…ingen läser den..yeah yeah, får väl pinna upp mina trötta ögon och fortsätta läsa i den förbannade boken. Här har ni författaren, käck och glad penscho, får mig nästan att hata henne ännu lite mer.

martin

Är ju inte hennes fel att jag inte är intresserad av hennes studier och kvinnors mens, födslar och klimakterieupplevelser skildrat ur medicinsk litteratur och upplevelser. Jag får ingen aha-upplevelse och jag tycker inte det är det allra lilla minsta intressant. Är på sidan 75 nu (av typ 297sid tror jag) , Netlibrary är nog världens dummaste grej, är man inte aktiv eller vänder blad på 15 minuter så loggas man ut och någon annan kan ”låna” boken istället och man stängs ute till den behagar sluta läsa. Drygt som fan. Jag saknar textböcker men oerhört tacksam att jag inte köpte den här för fy fan…

Well…godmorgon på er också!haha hörs senare när jag ljusnat och vaknat till lite.

 

Kommentera

