In need of some polish

The razzle dazzle of life

late at night i miss you augusti 5, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 11:11 e m
Tags: , ,

Kom hem från Lund sent idag, varit sjukt varmt och min hjärna har inte fungerat som den ska. Helt mosig och huvudvärk. Fick ett fint avslut på dagen iallafall, först med Cecily i luren och sen kom fina Vesslan och Karin över. Vi åt middag, bakade chokladmuffins och drack te framför So you think you can dance. Perfect. Hade jag varit 5 år yngre nu så hade jag antagligen hängt nere på Hässleholmsfestivalen ikväll, hade jag varit 10 år yngre så hade jag hängt på tivolit och ätit mig mätt och blivit klibbig av sockervadd. Yes folks, årets Festivaldax (som det så käckt kallas) har anlänt. Tänkte först inte ens gå ner där till fylleri och obscena ungdomar men vi pratade om att kila ner en runda på fredag iallafall och ta en öl. Vi får se, har egentligen ingen lust att stödja jippot.

På tal om So you think you can dance, jag är en nörd utan dess like när det gäller det där programmet. Sitter och eldar upp mig och kan prata mig varm och de olika deltagarna, vilka som är bra och vilka som ser ut som autistiska dvärgar etc…ni får ursäkta min brist på politisk korrekthet. heh. Dom är väldigt duktiga i år men än så länge så saknar jag den där magin från förra året när jag inte ens kunde missa repriserna för att det var så sjukt bra. Där var så många routines som var minnesvärda och deltagarna hade mer personlighet och ja…I alla fall så roade jag och Karin oss med att kika på förra årets nummer och en del var bara väldigt skrattretande. Jag är ledsen men när det ska vara så himla eldigt och sensuellt i latindanserna så kan jag sällan hålla mig. Kolla bara det här och fokusera på vad som följer efter 00.25…hahaha jag skrattade så jag fick ont i halsen och knappt kunde andas efteråt. När han juckar i sidled efter henne…hahahaha

Ska fortsätta läsa Emily Martins Woman in the body imorgon till fredagens seminarium, denna veckan är jag inte alls taggad på litteraturen. Är aningen arg på min bror och kusin som inte kan svara på msn eller email när de uppenbarligen är online, dåligt!;) Har inte träffat Andy på länge heller så känner mig väl lite låg på familjefronten för tillfället.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan sängdags. Nighty peeps

 

Kommentera

