In need of some polish

The razzle dazzle of life

Ingen större upphetsning juli 29, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 11:25 e m

Dagen har passerat utan större upphetsning. Försökt läsa Sexuality idag igen med varierande resultat, fastnar så lätt i allt annat. Fick tag på Victor en kort stund, att prata med honom sätter verkligen ens eget liv i ett visst perspektiv. Han bor i och lever Stockholm och förra veckan träffade han Quentin Tarantino för en intervju. Jajamänsan. Här sitter jag i Hässleholm och har det bra!haha

Min kusin har uppdaterat sin blogg från resan som hon är på med min familj och åhh…fruktansvärt dråpligt och hemskt på samma gång. Nästan så jag är glad att jag blev hemma. Ni kan läsa det här.

Imorgon ska jag träffa sötefian Sofia, förhoppningsvis blir det en freestylad utflykt till okänd destination men får se hur morgonhimlen ser ut, om regnet ska förstöra eller ej. Ska bli hemskt trevligt iallafall!:) Sen börjar tre dagar av mindre trevligheter, gruppmöte och diskussion av Sexuality på fredag MORGON och sen ska jag jobba i helgen, tvi dvale tvi dvale. Har ingen som helst jävla lust att ställa klockan på 04.20 lördag och söndag morgon. Elin och Karin ska upp på U2 så jag hade väl inte aktiverat mig så mycket i vilket fall så det är väl lika bra att göra nåt nyttigt och tjäna in lite extra kosing till septemberkassan när jag planerat att styra kosan mot Stockholm för besök hos Sara.

Ska återgå till min förjävliga bok nu innan sänggående. Nighty night peeps.

 

One Response to “Ingen större upphetsning”

  1. Sara Says:

    Du har ju 2 anledningar till att flytta hiiiit. Victor finns här och jag finns här, du kommer ju inte vara ensam precis 🙂


Kommentera

