In need of some polish

The razzle dazzle of life

howl howl juli 28, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 1:12 e m
Tags: , , , , ,

Jag satt och läste igenom min resedagbok från London igår (ja det är ett jävla tjatande om London nuförtiden men bear with me!haha) och det var stundtals roande läsning men framför allt väldigt många minnen som kom tillbaka.

2006-09-19 13:04 Keswick Rd, London, Storbritannien

Reinfeldt ar var nya stadsminister. Harliga nyheter. grr. Jag forstod ju att det skulle komma men naiv som man ar sa hoppas man ju anda att det ar en ond drom bara. Inte for att jag vill ha kvar en socialdemokratisk regering men moderaterna…ack ack ack Satt och nastan sprutade appeljuice over tidningen vid frukost nar jag laste The Times rapportering om det svenska valet och deras lyriska utlaggningar. Lat mig saga att det var ganska underhallande. Ni ska fa ett smakprov.

His shaven head, trim figure and dark brown eyes are in stark contrast to Mr Persson’s beefy frame.” howl howl…

jaja det ska bli intressant att se vart det har leder och om och hur saker och ting kommer forandras…vi har ju inte haft en borgerlig regering pa ett bra tag nu..

Jag var i Angel igar (Islington) och traffade Victor. Var pa nan pub The York och tog en ol. Islington verkar helt okej men vilket javla spektakel det ar att ta sig dit varenda javla gang. Har jag namnt att jag hatar deras engineering works pa tuben varenda gang jag ska aka nanstans!?! hemvagen var betydligt smidigare dock…fortfarande chockad over att dar ar sa mycket folk pa vag hem fran jobbet vid halv tolv pa natten…sorgligt.

2007-01-16 16:49 Keswick Rd, London, Storbritannien

In a land where we’ll never grow old

Hello, hi there my dear audience,

Helgen som varit var fin. Traffade forst Victor for en kaffe vid lunch under fredagen och akte sen hem o planerade en lugn och skon kvall hemma efter annu en hard arbetsvecka!;) Gled in i mina mysklader o hjalpte Hannah med sitt paper marchie projekt, nar jag sen kommer upp sa har jag missade samtal o meddelande fran herr Johansson. Fara och farde. Secret Babyshambles gig vid Old Street nan timme senare. Sag pa mina mysklader o mitt ackliga har med skrack i blicken och insag att det fanns ingen tid att bli pretty pa sa det var bara fram med torrschampot och en foolproof utstyrsel o skita i resten.
Catch 22…jakla bra stalle. Litet, rokigt o massa snyggt folk. Traffade nan medelalders man nar vi styrde upp dansstegen till Prince ”Kiss”. Han fragade om vi hade knark och efter ett tag sa kommer det fram att han ar polis. ”We are all the same” SCARY!!! haha
Gick sen upp pa ovanvaningen och traffade Chris, en bog fran OKLAHOMA, USA med feta polisonger o tindrande ogon!hoho
Spelningen var…magisk. Den var liten och intim och skulle tippa pa 100 pers i publiken. Jag letade mig upp pa en piedestal o stod med tindrande ogon och bara njot…emellanat skrattade jag ocksa for Chris stod precis nedanfor mig och ju mer ol han fick i sig desto mer feminint dansande han med elementet som sin danspartner!haha men han ar fan skon killen…
Sedative och Pipedown gor sig sa sjukt bra live…
Mm men det var en bra kvall iallafall…kan jag leva pa ett tag!;)

Lordagen spenderades med Sofia i Notting Hill. Blev bortsjasade av en bling bling man fran ett cafe o diskuterade pinsamheter pa ett annat. det var hemskt mysigt.

Jag har sorg. Det finns inga biljetter att finna till Regina Spektors gig. Jag MASTE se henne, det ar pa gransen till livsnodvandigt.

Kommer folk o ska kolla pa huset idag igen. Jacquie ar nu trott pa dem sa hon har valt att ta ut doodle istallet medans JAG far ta emot dem…arrghh…o jag ska diskutera med fastighetsmaklaren ang fortsatt samarbete…fy fan…oh well. det far ga bra.

Pete

 

One Response to “howl howl”

  1. Sara Says:

    Hehe, det är en kille jag har träffat, vet dock inte än vad det kan vara….men det återstår att se 🙂


Kommentera

