In need of some polish

The razzle dazzle of life

Walking down memory lane juli 26, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 3:53 e m


sweeping up, originally uploaded by annagfraser.

Den senaste tiden har jag haft ett enormt sug efter London, inte att åka dit utan efter ett liv där. Jag bollar med idén att flytta dit när jag tagit min examen och jobba som socionom där under en tid, bara för att prova på det. I det ljusa huset i bakgrunden på bilden ovan bodde jag förut. Jag har många minnen därifrån och det känns nästan konstigt att jag aldrig mer kommer bo där. Att någon annan sätter foten på just det där trappsteget som knarrar, äter frukost ute i trädgården med alla blommor runt sig, ligger uppe på vindsloftet och läser med flygplanen som syns genom takfönsterna…det är märkligt.

 

One Response to “Walking down memory lane”

  1. Sara Says:

    Ohhhhhhhhhhh….vilken flashback!


Kommentera

