In need of some polish

The razzle dazzle of life

Flickin’ through the diary pages juli 18, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 3:22 e m
Tags: ,

Igår kväll var jag rastlös och hade inget vidare att göra så jag sprang runt mellan rummen och organiserade. Såväl köksskåpen, badrummet samt verktygsförrådet(haha det lät nåt det)/städskrubben råkade ut för organisering och städning och tog sen ett tag med snabeldraken genom hela lägenheten till Ralf och Mercys förfäran. Hittade en kartong med gamla fotografier från barndom/tonår och mina gamla dagböcker….rätt kul och skrämmande på samma gång. Jag ska ge er ett smakprov och flashback tillbaka till 90 talet nångång i fotoform!haha

Jag har umgåtts med familjen idag och hunnit med en runda in på ebay etc för att hitta en blixt till min Holga kamera men jag hittar en massa fotogrejer jag vill ha hela tiden. Sitter och klickar och saliverar ungefär över gamla kameror! något stört beteende.

Blev tipsad av Elin om Butik Gul vid Värnhemstorget i Malmö och kikade in på deras sida bara för att hitta mitt stora ha-begär för tillfället : en golvlampa med tre veckade skärmar i mormorsmodell. Snälla snälla låt den vara kvar när jag kommer dit.

Ska tvätta om 40 minuter, jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Kan inte min elaka hustomte göra lite nytta och passa tvätten, bara denna gången? hatar att springa där upp och ner och riskera att stöta på djävulskärringen.

 

Kommentera

