In need of some polish

The razzle dazzle of life

Giddy up cowboy juli 17, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 12:38 e m

Om några dagar flyr min familj till Filippinerna för en månads semester, vad i helvete är det för rättvisa? haha Själv kommer jag slava över mina böcker i vanlig ordning och skriva mitt ”paper” om porr och feminister, blir nog bra det med. Får hoppas på antingen väldigt fint väder så jag kan hoja bort till h-gården och ligga där och läsa mina porr studier samtidigt som jag lapar sol vilket mina chockerande självlysande vita ben hade gillat, eller att det är konstant jävla ösregn så att jag inte har någon som helst lust att lämna lägenheten och kan sitta där inne och skriva och lyssna på vacker musik medan jag plitar ner mina tankar om PORR!!! åhhh…varför valde jag att skriva om porr? varför varför varför? haha ska jag nu redovisa mina studier inför en massa folk? kul

På tal om porr, eller ja nej kanske inte porr men det får mig otalt att tänka på Pliten (och hans perversioner), enligt rykten och observationer så har Pliten skaffat fjälla. Efter fem år torde jag kanske vara upprörd och jag nekar inte till att det känns oerhört besynnerligt att han inte är ”min” längre men framför allt så är jag så in i helevete nyfiken och det överskuggar allt. Jag vill veta ALLT! haha men åhh…så jäkla störigt.   

Mitt mobila bredband bestämde sig för att börja fungera igår efter ett halvår av strejkande, stört men jag är oerhört tacksam nu när jag inte kommer kunna sno av mammas bredband när dom är borta, det är inte värt mödan att träffa Häns bara för internets skull så det här var verkligen ett skänk från ovan.

Åh jag pratade med Sara igår, det var så länge sen även om det inte känns så egentligen. Konstaterade igår att vi faktiskt kan höras oftare, det finns ju faktiskt telefoner nu för tiden!haha jag antar att jag bara är så van vid att hon befinner sig på stora avstånd, i främmande länder att jag inte tänker på den möjligheten. Var fantastiskt att höra hennes röst , var som vanligt skrattig och det älskar jag med henne.  Skulle egentligen åkt upp och hälsat på i Stockholm denna helgen men med tanke på familjens avresa så är det nu uppskjutet…blä. Jag hade behövt lite miljöombyte.

Jag följer Sandra Beijers Niotillfem blogg troget och hennes senaste resa till Moskva gör mig grön av avund. Moskva! jag har alltid drömt om den där staden, den fascinerar mig liksom folket där och landets historia. Kolla in hennes bilder här och säg att det inte är vackert.

Ska iväg och shoppa kylskåp idag (förhoppningsvis), det här börjar bli en alltmer irriterande situation och min fantasti på maträtter som inte kräver kylskåpsförvaring eller ingredienser därifrån börjar tryta!haha

 

One Response to “Giddy up cowboy”

  1. Sara Says:

    Kul att nån tycker att jag e glad 😉 Du är välkommen närsomhelst vännen! Puss o kram


Kommentera

