In need of some polish

The razzle dazzle of life

so I’m back maj 26, 2009

Sitter i skolan nu, en timme innan jag ska vara här. Inte av ambition men av förvirring. Kul. Särskilt med tanke på att jag inte kunde somna inatt utan slocknade vid tretiden. Yeah yeah, enough complaining… Ska dra en flabb med kaffe snart och sen ska det nog ordna upp sig!:)

Siesta ligger så nära nu, på torsdag är det dags att trampa gräs, dricka öl och lapa sol till ljuva toner igen. Excellent. Håller på och fifflar med min resa till Stockholm nu, fixat tågbiljett till hemvägen men dit då? hehe det är en annan femma som måste lösas. Vet inte hur jag ska göra med allt, om jag ska åka upp en dag innan de andra så jag hinner med att träffa Sara men sen har jag bokat klipp+färg tid på torsdagen och jag vet inte om jag kan muta mor till att gå hem till mina katter två dagar i rad. Men…som allting annat, det löser sig, i annat fall får jag åka upp en helg i sommar istället och träffa Sara, har redan en Göteborgs tripp planerad och en del ledighet så det ska nog gå!:)

Tror det är nu i dagarna som min vän Victor åker till landet over dääär på sin månadslånga glassvistelse och roadtrip genom landet. Jag är inte nådigt avundsjuk!haha

Såg Män som hatar kvinnor och Twilight nu i helgen, båda väldigt bra. Var lite skeptisk till Twilight men fastnade så klart och längtar nu till nästa kommer…tror aldrig jag kommer växa ifrån mina fjortisfasoner!heh. Män som hatar kvinnor var bra men det var mycket som störde mig efteråt, som alltid när jag läst böckerna först och har en annan bild av hur de ska se ut men framför allt när de ändrar och utesluter saker i historien. Va faaaaan. Den största diskussionen efteråt var ändå Mikael Nyqvists fuckface. Hahaha Jag la aldrig märke till det men tydligen var det ett stort trauma i mina vänners liv. Älskar det.

Ska ut och sätta mig med en kaffe och sola lite nu innan de andra anländer.

 

Kommentera

