In need of some polish

The razzle dazzle of life

Jovars maj 8, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 9:02 e m
Tags: , , , ,

Jennifer direkt från Skurup här. Är hemma hos Ulrika och Stefan ikväll för spel, vin och allmänt umgänge. Jag har kapat Spotify kontrollen nu. Hehe.

Fick antagningsbrevet från Lunds universitet idag så i sommar så blir det genusvetenskap för hela slanten för min del. Känns helt okej, vet inte riktigt hur jag ska göra mig bland en massa obstinata människor men ett tag var jag väldigt insatt i den feministiska litteraturen och debatten så jag hoppas jag kan hålla måttet.

Idag är det den 8 maj och om 20 dagar är det Siesta festivalen, helgen därefter Bruce Springsteen, Stefanos trettioårs party och sen…sen är det äntligen dags för sommarens höjdpunkt. Kings of Leon i köpenhamn i juli.

Nu ska jag återvända till samvaron men ni där långt borta, jag saknar er så otroligt mycket och längtar efter att träffa er inom en snar framtid.

 

2 Responses to “Jovars”

  1. Sofia Says:

    nejmen.
    nejmen! (egentligen vill jag skriva hundra utropstecken men försöker hindra mig)
    LUND!?!! (i sommar? sommarkurs? eller höst oxå?)

    du.
    då JÄVLAR ska vi hänga.
    och se till att det blir en underbar tid!

    fy faaasen vad jag saknar dig hjärtat!
    uppsatsmög nu. isolering.
    men snart. snart ska livet leka igen!

    🙂

  2. anja Says:

    titta vad jag hittade. en niffeblogg. 😉 trevligt! hur har du det?

    ja, för lund! kom kom! 🙂

    puss och kram


Kommentera

