In need of some polish

The razzle dazzle of life

nedriga stjär**** april 1, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 5:22 e m
Tags:

Raderat.

 

2 Responses to “nedriga stjär****”

  1. M Says:

    För det första, det var inte en enda lång vecka av party. Vi tog hand om Ralf och Mercan som om dom vore våra barn! Och han var inte instängd? Det var folk i köket , camper hade bara stängt dörren. Och vadå skrek ? 😦 Jag tog det som att han jamade eftersom han ville in! Men vi öppnade dörren sen ju…Ja det var väldigt tanklöst gjort av mig osv. Jag har mått dåligt av det hela tiden. Kommer aldrig förlåta mig själv för det! Det ska du veta. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden så hade jag gjort det! Du har inte gett mig nån chans att förklara. Men men… Jag känner att det inte finns något att göra det bra igen. Och anledningen till varför jag inte sagt förlåt för allt är för att jag inte ville ta det genom internet utan öga för öga!

    Men det verkar inte finnas ett annat sätt. Så jag säger förlåt nu. Förlåt Jennifer. Jag ångrar alltihopa och är så ledsen över att jag svikit dig. Jag förstår om du inte vill förlåta mig . Inte för att jag tror att du kommer göra det. Jag skäms jättemycket. Jag kan verkligen inte tänka mig för. Det var riktigt dumt gjort av mig och jag skäms, skäms! Så mycket så att jag inte tror jag hade klarat av att träffa dig…

    Inte för att jag tror att du bryr dig. Men en person som var där som fick en del saker att spåra ur har jag sagt upp kontakten med. Och jag har ÅNGRAT allting så himla mycket och gråtit över det. Du är min kusin! Jag vill inte att vi ska vara ovänner. Men jag förstår ABSOLUT om du inte vill prata med mig mer. för det jag gjorde var helt oacceptabelt och oförlåtligt. Men en sak vill jag bara säga att jag ALDRIG NÅGONSIN skulle låta mercan och ralf råka illa ut! ALDRIG! Fan jävla helvete. Jag känner mig som världens hemskaste människa…

    Ännu en gång, förlåt.

  2. Sofia Says:

    min fina tös, vilket underbart förslag! (jag behöver det också!) och du, solen skiner och tentan lämnades in i morse. vårfrälst. fina tider. så nästa vecka blir alldeles alldeles utmärkt. snaaaaacketolva + dekis (+ev. en dos bob) = ägåår
    hänga i min eller din lya? vi kan ju höras när vi vet närmre förstås, men en dag nästa vecka så blir det träff ta me tusan! 🙂


Kommentera

