In need of some polish

The razzle dazzle of life

Kärleksteorin april 1, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 4:55 e m
Tags: ,

Dagens föreläsning skulle handla om naiva teorier men det som mest var naivt med den var nog jag som faktiskt trodde att det var just det den skulle komma att handla om, istället blev det tre timmar med kärleksteorin som han kallade det mellan kantareller och en särskild sorts träd, sol som faller perfekt genom träden ner på kantarellerna, dess olika färger och barndomsminnen från kantarellplockning. Jag blev helt matt. 

Var precis och levererade ciggaretter till frugan som ligger inspärrad i sin lägenhet efter att blivit sparkad av en häst och brutit benet på två ställen. Gräsligt. Kan tänka mig att det är extra jobbigt nu när solen strålar för fullt.

Imorgon dagen så är jag ledig, har bokat in att träffa Cecilia under dagen och sen på kvällen så ska jag och Elin till kulturhuset på Denise Rudberg afton. Fina grejer.

 

Kommentera

