In need of some polish

The razzle dazzle of life

Saftaflaska med! mars 10, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 6:06 e m

Kings of Leon ska till Hultsfred. Helvetes jävla rövskit. Jag vägrar.

U2 spelar på Ullevi 31 juli. Biljetterna släpps på fredag. Jag är fattig.

Vad fan är det här för år?! arrangörerna bara bajsar ur sig bra band som jag vill se när det i vanliga fall är helt öde på den fronten…men jag ska inte klaga på annat än att jag är en fattig student. Vad sägs om studentrabatt på konserter och festivaler nästa år kära studentkår? det hade väl varit nåt?! haha

 

One Response to “Saftaflaska med!”

  1. Sofia Says:

    ja för faaaasen studentrabatt för oss fattiglappar hade varit något. baske mig.

    men du.
    en bra sak….

    kraxe-BOB!!!!!
    snart! ja ja jaaaaaa.
    du och jag och klasse och bob (och …ett gäng till. i bakgrunden. vi ignorerar dem.)

    så får man träffa dig också. ljuvligt. 🙂


Kommentera

