In need of some polish

The razzle dazzle of life

Dance dance dance mars 6, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 2:01 e m
Tags: , , ,

Hemma från jobbpass nu, woho…say hello to superduracell kaninen, haft eld i baken o flyt hela dagen. Fint som snus, skulle inte slutat förrän halv tre egentligen men heh…jag offrar gärna dom pengarna för att komma hem.

Skymtade min fling från i somras idag, he he he. skjut mig. Tycker han ska fula ner sig-rejält! torde göra livet lite lättare för mig. Får gå igenom ramsan i huvudet om alla hans nackdelar…80 tals musik-ljusa bootcut jeans- ett as!!!

Ska antagligen på Stieg Larsson filmen ikväll, har bara läst de två första kapitlen av hans Män som hatar kvinnor och avskydde varje minut av det så det här ska bli intressant. Kanske skulle vara värt att traggla igenom det där dötrista i början för att komma till bättre sen..hmm, inte riktigt min grej. Det ska vara bra från början, eller iallafall utståligt!! På lördag blir det förhoppningsvis lite sång, vin och dans för mig, karin och mia. Nästa helg är Elin och Jennys fest nere i Malmö, har inte bestämt mig hur jag ska göra med den än. Känns så drygt med tågen men samtidigt, vette tusan om inte min nyfikenhet tvingar mig dit, vill träffa alla hennes kulturvetar klasskompisar, folk som jag känner mig mer som än mina egna socionomkamrater i form av intresse, musiksmak och utseende. och! och! det pågår ju en livs levande såpa med intriger och triangeldraman som jag fått ta del av så jag vill så klart se den ta form i verkligheten också…hehe

Nu ska jag tantsova en timme. Bra för kropp och själ vet ni, ungdomar 😉

 

Kommentera

