In need of some polish

The razzle dazzle of life

Some people sing, some cry mars 5, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 1:52 e m

Torsdag efterlunch. Gick inte på dagens föreläsning om aggression, hade antagligen varit väldigt nyttigt för argbiggan men jag orkade bara inte, inte när det är så nära inpå tentan och jag behöver pyssla med den istället. Sista boken kom idag, jävla tur minst sagt.

En london rapport känns aningen ointressant nu så länge efter men jag kan väl säga som så att det var fruktansvärt fint att vara tillbaka, att andas in allt som är min älskade stad igen och göra livet som det ska göras. Jag önskar bara att jag hade haft mer tid, att jag inte behövt återvända riktigt än.

PatsyEdinaLondon

 

Kommentera

