In need of some polish

The razzle dazzle of life

Leifler Hansson februari 28, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 2:03 e m
Tags:
 

One Response to “Leifler Hansson”

  1. Sofia Says:

    HAHAHAHA JAG DÖR!!!!!!!
    WEIFLER!!!!! (visst var det Weifler? eller var det Leifler? Låter sketaballt!)
    tack för en fnissattack!

    (och klas nu ”vad är det för ljud”? och ser besvärad ut. mitt svar, helt glad ”det är bara weifler hansson”)

    men var fan är hans cape?!
    weifler är ju HELT JÄVLA NÄCK !
    blottarchock! weifler, din sjuke faaa-an.

    Och vet du.
    Det är ju snart mars! Eller det kanske är mars idag? Det betyder ju att vi snart ska se bob da man. cooooolevång. och jag hoppas så att jag får se dig snart. Jag lider. Plågas, jag saknar dig som ett litet djyyyyyr!


Kommentera

