In need of some polish

The razzle dazzle of life

Home again februari 28, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 1:50 e m
Tags:

Hemma igen från London, ska dra en uppdatering om vad som hänt senare på den fronten men just nu så är jag bara så jävla arg att jag inte kan fokusera på nånting. Jag kom hem till kaos och de senaste tre dagarna så har jag känt panikångesten komma krypande med jämna mellanrum, haft så ont i bröstet att jag knappt kunnat andas och inte kunnat hålla i något för jag darrat av RASERI, VREDE, ILSKA, IRRITATION, RÄDSLA! konstant. Jag kommer aldrig mer lita på eller förtro något, den saken är säker. Nej jag kan inte skriva mer, jag är alldeles för arg. Bye.

Lite musik som passar dagens humör, så här skulle jag tro det låter i min kropp just nu

 

One Response to “Home again”

  1. Sofia Says:

    Tösen min! Det låter inte alls bra, jag blir lite orolig…

    Om du vill ha sällskap och distraktion eller snacka skit eller vad som så ställer jag gärna upp!

    Ta hand om dig nu!

    (Jag saknar dig som fan)


Kommentera

