In need of some polish

The razzle dazzle of life

Det gor inte ont att heta Jennifer just nu februari 22, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 5:21 e m

Ja mina vanner, jag planerade att inte hora av mig forran jag kommit hem men…det gor inte ont att vara Jennifer just nu och jag tankte bara dela med mig och skryta lite…Jag och Karin har fatt tag i The Killers biljetter till morgondagens konsert pa o2 arenan. Det ni.

 

2 Responses to “Det gor inte ont att heta Jennifer just nu”

  1. Sara Says:

    Hej gumman, du verkar ha det bra borta i London town 🙂
    Många kramar

  2. Sofia Says:

    ÅH LONDON!!!!!!!!!!!!!! inloveinloveinlove.
    NJUT för tusan! Underbart ju!

    (jag är litta avis. eller mycket. londonabstinens.)

    Ha det superkul där nu !
    häng till höger och vänster och RÄNN RUNT för allt vad ni är värda!
    🙂


Kommentera

