In need of some polish

The razzle dazzle of life

show me the money februari 10, 2009

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 3:13 e m

Idag känner jag mig fattig. Som den oro:are jag är så plågas jag ständigt av allt, även om det ligger flera månader fram i tiden. Men åhh…det är så mycket roligt som ska hända nu och det är betalt men det finns ta mig tusan inte mycket över till annat för tillfället. Så fruktansvärt drygt. Kan inte bestämma mig för hur mycket jag behöver till London heller, vet ju att pengarna går åt snabbt även om man inte direkt shoppar. Nog om detta, inte särskilt kul att läsa månne men var bara tvungen att klaga av mig lite.

Har tenta i psykologi på måndag så idag har jag pluggat, pluggat och pluggat och mer pluggande ska det bli. F**** me senseless alltså. Jag älskar det här ämnet, tycker det är oerhört intressant och kul att lära sig men bara vetskapen om att kunskapen ska tentas av inom några dagar gör att jag låser mig, jag läser men ser ingenting. Jag kommer på mig själv med att ha läst 10 sidor, kännt igen allt under den tiden för att sedan när jag ska repetera så är det blankt. Jag försöker ordna det hela systematiskt nu med mina beprövade mind-maps och gör upp fina korstabeller mm!haha helt sjukt. Jag vägrar kugga på den här tentan. Jag vägrar. Den kommande helgen är ju räddad…tsss.

Hörde ifrån honom, vi kan kalla honom Leifson (bara taget rakt upp och ner så få inte för er något!haha), igår igen. Det har blivit oftare den senaste tiden och det är trevligt och så men jag är så sjukt splittrad. En del av mig vill inget hellre än att träffa honom medan en annan del stretar emot och sen blir allt så komplicerat med tanke på hur mycket jag har att göra hela tiden. Det är väl egentligen hur man prioriterar och hur mycket man anstränger sig, hurvida man tycker det är tillräckligt betydelsefullt för att flytta på sitt schema men åh. Jag vet fan inte. Jag tror inte att jag är riktigt skapt för det här.

Åh Killers är på mtv nu, jag vill så väldigt gärna se dom igen. Alfa-utter.

Ska en sväng ner till mor nu och sen återvända till plikten.

Den här videon rekommenderade YouTube till mig, jag vill inte ens veta varför men tyckte det var aningens underhållande om än förjävla dåligt.

 

3 Responses to “show me the money”

  1. linda med h Says:

    HEEEEJ!! jaaa.. äntligen fick jag lite personlighet på det hela 😀 hur är det med dig? vad gör du, var är du!? 🙂 jag flyttar snaaaart 😀 du.. den 16 maj skulle jag bli kalas glad om du kunde komma hit! ska ha min födelsedag/förväl party!!

  2. Kusin Says:

    Det funkar bra 😀 jag har sportlov då så det blir jättebra 🙂 men vi kan ju höras vid nästa vecka!

  3. Sofia Says:

    Åh jag saknar dig sååå!


Kommentera

