In need of some polish

The razzle dazzle of life

Stay with me honey februari 4, 2009

Hemma igen efter seminariet, klockan är nu 11.43…det gillar vi.

Ni kanske tycker att jag tjatar men jag har inte tröttnat än på John ME’s Love is my drug och särskilt inte i den akustiska versionen som man hittar på hans Youtube kanal och här!

En trevlig upptäckt nu när jag ramlade in på Siesta Festivalens sida och såg att nya artister är klara, bland annat just han, brittiska The Horrors, Anna Ternheim, Adiam Dymott och Deportees, ni hittar de so far klara artisterna här, ser mycket lovande ut än så länge. Gillar ni den typen av musik så kom hit, Hässleholm är en trevlig plats under festivalen och den är liten och intim än så länge, så som man vill ha den.

The Horrors- Jack The Ripper live

Anna Ternheim- What have I done

Joel Alme- The Seven Islands

Frida Hyvönen

Adiam Dymott

Nu ska jag kosa in mig med katterna i soffan och läsa lite.

 

Kommentera

