In need of some polish

The razzle dazzle of life

Bruce Springsteen januari 21, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 2:27 e m
Tags: ,

bruce

Fick samtal imorse av Karin som undrade om det var sant att Bruce S kommer till Sverige i juni eller om det var ett elakt skämt från hennes arbetskamrat. Jag kastade mig på datorn och fann på Aftonbladets hemsida att det verkligen var sant. Se själva.

4-5 juni spelar han på Stadion i Stockholm och jag bara ber och bönar om att jag lyckas få tag på biljetter när de släpps 26 januari, nu på måndag. Jag vet inte om jag kan leva med vetskapen att jag missat honom en gång till, inte efter i somras när jag satt och nästan rev sönder sidorna i tidningen i min hets att bläddra förbi recensionerna så jag skulle slippa se hur jävla bra det varit, att jag missat det och istället varit på pissjobbet och slitit. Nu är det bara att bita ihop och inse att det blir en kyrkråtta månad till, London och biljetter…havregrynsgröt för hela slanten!haha

Ledig idag och håller på med tvätten. Precis vad jag vill göra på min lediga dag men med tanke på tvättberget som skymtar bak klädkammarens dörr så är det inte mycket att be om. Jag återkommer.

 

3 Responses to “Bruce Springsteen”

  1. alexandra Says:

    Han är så bra ! 🙂 vad kul att han kommer till Sverige 🙂

  2. Kusin Says:

    Ja eller hur! *dör* åh vad jag vill ha 😀 Ett stort plus att dom inte hårar ner, och ett stort minus att dom kostar 10 000 kronor 😛 Men aah.

  3. Sofia Says:

    Hjääärtie!
    Jag vet inte om du fick mitt sms rediiigt. Vette tusan när jag skickade det ens haha. Men du, jag skulle bara höra om vi kan boka in nåt. Jag skakar smått av abstinens. Nästa vecka? Jaaaa jaaaaaa tantamöte! Kanske till och med äntligen DDD! 🙂
    Hörs! Puss


Kommentera

